الفبای زبان ترکی استانبولی

حروف الفبای زبان ترکی استانبولی، از ابتدایی ترین و در عین حال مهم ترین مباحثی است که تک به تک علاقه مندان به این زبان و زبان آموزان ترکی استانبولی باید آن را به شکل کامل یاد بگیرند و این یادگیری به شیوه ای باشد که دیگر هیچ ایراد تلفظی در زبان ترکی استانبولی نداشته باشند.

پیشنهاد ما این است که در ابتدا مطالب مقدمه ای پایین را مطالعه فرمایید و در انتها ویدیوی آموزشی مربوط به حروف الفبای ترکی استانبولی را هم مشاهده کنید.

 

الفبای زبان ترکی استانبولی

ضرورت یادگیری کامل حروف الفبای ترکی استانبولی

همانطور که پیش تر گفته شد حروف الفبای هر زبانی جزو ابتدایی ترین مباحثی است که زبان آموز باید آن را یاد بگیرد. چرا که بدون یادگیری حروف الفبا شما هیچ شانسی برای خواندن و نوشتن به آن زبان نخواهید داشت!

اگر خاطرتان باشد در مقطع ابتدایی در درس فارسی هم اولین چیزی که معلم به ما یاد داد، حروف الفبای زبان فارسی بود و به واسطه همین درس ها بود که قادر شدیم در ادامه به زبان فارسی بنویسیم و بخوانیم.

بنابراین هر چقدر هم عطش یادگیری لغات و اصطلاحات ترکی استانبولی را داشته باشید، باید کمی صبور باشید و در ابتدا روی حروف الفبای زبان ترکی تمرکز کنید و بعد از یادگیری کامل و تسلط کافی به این مبحث به سراغ درس های جدید بروید.

 

الفبای ترکی

حروف الفبا، اولین قدم برای حرفه ای صحبت کردن در زبان ترکی استانبولی!

لهجه عالی در همه زبان ها اهمیت دارد ولی این اهمیت در زبان ترکی استانبولی به واسطه حروف صدا داری که دارد و تلفظشان مخصوصا برای ما فارسی زبان ها سخت است، بیشتر است! بر اساس همین موضوع به جرات میتوان گفت که شما حتی اگر جمله سازی اصولی نداشته باشید، حتی اگر دایره واژگانی گسترده ای نداشته باشید و اصطلاحات زیادی بلد نباشید، ولی بتوانید کلمات و جملات ترکی استانبولی را به درستی و بدون لحجه بیان بکنید، براحتی میتوانید حرفه ای به نظر برسید. اتفاقا در ویدیوی آموزشی که در این مطلب برای شما قرار دادیم هم با استفاده از یکسری تکنیک ها به شما آموزش داده ایم که چگونه بدون لهجه صحبت بکنید.

آموزش حروف الفبای ترکی استانبولی

تمامی موارد مربوط به حروف الفبای ترکی در داخل ویدیو به شما آموزش داده شده است. حتما قبل از شروع مشاهده ویدیو قلم کاغذی به همراه خودتان داشته باشید و بعد برای مطالعه بشینید.

[wbkl_embed width="1080" height="720" src="http://dn.khaatibi.ir/alfabe/حروف%20الفبای%20ترکی%20استانبولی.mp4" /]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب